Kandydaci zamieszkali poza obwodem danej szkoły mogą być przyjęci do klasy I w miarę wolnych miejsc po złożeniu elektronicznego wniosku  w ramach postępowania rekrutacyjnego oraz potwierdzenia woli przyjęcia. Kandydatom przyznawane są punkty zgodnie z Uchwałą NR IV/35/2019 Rady Miejskiej
w Mielcu z dnia 30 stycznia 2019 r. w sprawie określenia kryteriów w postępowaniu rekrutacyjnym do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec, przyznania im punktów oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów


KRYTERIUM

LICZBA

PUNKTÓW

DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZANIA KRYTERIUM

Rodzeństwo w szkole, do której kandydat stara się o przyjęcie

4

Dokumentacja szkolna

Co najmniej jeden z rodziców kandydata pracuje w obwodzie szkoły

2

Oświadczenie rodzica

Osoba uprawniona odbiera kandydata bezpośrednio po zajęciach lekcyjnych

2

Oświadczenie rodzica

Niepełnosprawność kandydata ubiegającego się o przyjęcie do klasy integracyjnej (dotyczy szkół z klasami integracyjnymi) – zamieszkały na obszarze Gminy Miejskiej Mielec

3

Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego lub oświadczenie rodzica, że kandydat będzie posiadał orzeczenie, które zostanie dostarczone do szkoły po jego wydaniu

Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie

2

Oświadczenie rodzica

Niepełnosprawność przynajmniej jednego z rodziców kandydata

1

Oświadczenie rodzica

Uczęszczanie przez kandydata do przedszkola na obszarze osiedla, w którym szkoła ma siedzibę

2

Oświadczenie rodzica

Objęcie kandydata pieczą zastępczą

1

Oświadczenie osoby sprawującej pieczę zastępczą nad kandydatem